E-Mutiara tiket bas dan jadual

Semua jadual waktu dan perhentian bas E-Mutiara
Banding & Jimat Jutaan bas dengan satu klik. Jimat sehingga 70%!
Tawaran terbaik Jimat sehingga 70%
Pilihan yang terbanyak Jutaan laluan di seluruh dunia
Mudah dan telus Bandingkan tawaran dengan 1 klik
E-Mutiara
Ingin mengembara dengan E-Mutiara?
Pada halaman ini anda akan menemui semua maklumat untuk perjalanan anda yang seterusnya dengan E-Mutiara: sambungan terbaik, destinasi, kaedah pembayaran, perkhidmatan yang disediakan dan ulasan pengguna!

Laluan bas yang paling banyak ditempah daripada E-Mutiara

  • Kota Bharu Kota Bharu
    E-Mutiara
    3h 43m
    0
    2:00 PTG
    Kuala Terengganu
    Terminal Bas MPKT
    5:43 PTG
    Kota Bharu
    Pasir Tumboh
    0
    E-Mutiara
    Economy
    RM 16
  • Kuala Terengganu Kuala Terengganu
    E-Mutiara
    8h 27m
    0
    9:15 PTG
    Johor Bahru
    Kempas Baru Train Station
    5:42 PG
    Kuala Terengganu
    Universiti Sultan Zainal Abidin
    0
    E-Mutiara
    Economy
    RM 48
  • Kota Bharu Kota Bharu
    E-Mutiara
    6h 9m
    0
    10:30 PTG
    Ipoh
    Stesen Bas Amanjaya
    4:39 PG
    Kota Bharu
    Stesen Bas
    0
    E-Mutiara
    Economy
    RM 53
  • Kota Bharu Kota Bharu
    E-Mutiara
    10h 16m
    0
    10:00 PTG
    Kuala Lumpur
    Terminal Bersepadu Selatan
    8:16 PG
    Kota Bharu
    Stesen Bas
    0
    E-Mutiara
    Economy
    RM 44
  • Ipoh Ipoh
    E-Mutiara
    7h 9m
    0
    10:00 PG
    Kota Bharu
    Terminal TESCO
    5:09 PTG
    Ipoh
    Train Station
    0
    E-Mutiara
    Economy
    RM 53
  • Johor Bahru Johor Bahru
    E-Mutiara
    7h 56m
    0
    11:00 PTG
    Kuantan
    Terminal Sentral
    6:56 PG
    Johor Bahru
    Stesen Bas Sentral Larkin
    0
    E-Mutiara
    Economy
    RM 50
  • Kampung Peringat Kampung Peringat
    E-Mutiara
    4h 36m
    0
    2:00 PTG
    Kuala Terengganu
    Terminal Bas MPKT
    6:36 PTG
    Kampung Peringat
    Perhentian bas
    0
    E-Mutiara
    Economy
    RM 16
  • Johor Bahru Johor Bahru
    E-Mutiara
    0
    9:00 PTG
    Kuala Terengganu
    Universiti Sultan Zainal Abidin
    Johor Bahru
    Stesen Bas Sentral Larkin
    0
    E-Mutiara
    Business
    RM 48
  • Kota Bharu Kota Bharu
    E-Mutiara
    0
    8:30 PTG
    Johor Bahru
    Stesen Bas Sentral Larkin
    Kota Bharu
    Stesen Bas
    0
    E-Mutiara
    Business
    RM 75
  • Kuala Lumpur Kuala Lumpur
    E-Mutiara
    10h 16m
    0
    6:00 PTG
    Kota Bharu
    Stesen Bas
    4:16 PG
    Kuala Lumpur
    Terminal Bersepadu Selatan
    0
    E-Mutiara
    Economy
    RM 44
  • Gua Musang Gua Musang
    E-Mutiara
    0
    9:15 PTG
    Kota Bharu
    Mini Terminal Kubang Kerian
    Gua Musang
    Hentian Rehat Dan Rawat
    0
    E-Mutiara
    Business
    RM 40
  • Kuala Terengganu Kuala Terengganu
    E-Mutiara
    9h 0m
    0
    9:15 PG
    Butterworth
    Stesen Bas Sentral
    6:15 PTG
    Kuala Terengganu
    Terminal Bas MPKT
    0
    E-Mutiara
    Economy
    RM 46
  • Bandar paling popular yang dilayani oleh E-Mutiara

    Di bawah anda boleh menemui destinasi popular dari E-Mutiara:

    Cara mencari tiket E-Mutiara anda

    Pada CheckMyBus, anda akan menemui semua 2,031 laluan bas yang tersedia pada masa ini dari E-Mutiara, ke 105 bandar di seluruh dunia, dan anda boleh membandingkannya dengan syarikat dari semua syarikat lain yang terdapat di tapak web kami. Cuma masukkan tempat berlepas dan destinasi anda dalam enjin carian kami, pilih tarikh perjalanan yang diingini dan tentukan bilangan penumpang. Itu sahaja!

    Anda juga boleh menyusun hasil carian mengikut harga, masa berlepas dan ketibaan serta tempoh. Gunakan penapis untuk mengecilkan hasil carian untuk bilangan pemindahan, perhentian khusus, pilihan pembayaran, peralatan, perkhidmatan ‘on-board’ dan banyak lagi. Cara ini memang cepat dan mudah untuk mencari tiket E-Mutiara anda.

    Perkhidmatan on-board bas E-Mutiara

    Di sini anda boleh melihat semua perkhidmatan yang anda akan dapati di dalam bas E-Mutiara:

    Percuma

    E-Mutiara menawarkan kelas tempat duduk berikut:

    Economy
    Economy

    Pilihan termurah tersedia untuk tiket anda, ia biasanya disertakan dengan tempat duduk boleh lipat dan AC.

    Business
    Business

    Tempat duduk yang selesa, perkhidmatan makanan dan minuman, disertai secara amnya dengan fleksibiliti tiket.

    Kaedah Pembayaran untuk E-Mutiara

    Di bawah anda akan menemui semua kaedah pembayaran yang diterima oleh E-Mutiara.
    • VISA
    • Pindahan bank terus
    • Mastercard

    Soalan Lazim tentang E-Mutiara

    Bagaimanakah saya boleh mendapatkan tiket termurah untuk E-Mutiara?

    Anda boleh menggunakan enjin carian kami untuk mencari perjalanan termurah dari E-Mutiara dengan pantas dan mudah. Gunakan penapis dalam enjin carian kami untuk mencari semua perjalanan daripada E-Mutiara secara langsung.

    Berapa hari lebih awal saya perlu menempah tiket untuk E-Mutiara?

    Secara umum, jika anda menunggu terlalu lama, anda mungkin membayar harga yang lebih mahal untuk tiket bas anda. Kami di CheckMyBus telah menetapkan masa lalai untuk menempah tiket bas untuk E-Mutiara kepada sekitar 3 hari sebelum berlepas. Oleh itu, penempah yang awal biasanya dapat berjimat.

    Bagaimanakah saya boleh menempah tiket saya untuk E-Mutiara?

    Melalui CheckMyBus, anda menerima semua perjalanan daripada E-Mutiara. Jika anda telah menemui perjalanan yang sesuai untuk anda dalam senarai hasil carian kami, klik butang kuning untuk perjalanan masing-masing. Anda akan dialihkan ke laman web E-Mutiara. Di sana anda akan dapat melengkapkan tempahan anda.

    Apakah kemudahan yang terdapat pada bas E-Mutiara?

    Di dalam bas E-Mutiara anda akan menemui banyak perkhidmatan: tempat duduk boleh lipat, AC dan soket untuk mengecas peranti elektronik anda adalah yang paling biasa. Anda boleh mendapatkan gambaran keseluruhan semua kemudahan dan perkhidmatan yang ditawarkan di bahagian Kemudahan bas E-Mutiara.

    Bagaimanakah saya boleh membayar tiket saya untuk E-Mutiara?

    Untuk melihat kaedah pembayaran yang ditawarkan oleh E-Mutiara, sila lihat Kaedah Pembayaran untuk E-Mutiara. Sila ambil perhatian bahawa CheckMyBus hanya berfungsi sebagai perantara, pembayaran tiket dibuat terus ke E-Mutiara.

    Bagaimanakah saya boleh menilai perjalanan saya dengan E-Mutiara?

    Anda boleh menilai perjalanan anda dengan E-Mutiara melalui CheckMyBus dan berkongsi pengalaman anda dengan pengembara lain. Nilaikan E-Mutiara pada skala dari 1 * hingga 5 ***** dan beritahu orang lain tentang pendapat anda dengan E-Mutiara.

    Berapa awal anda boleh mencari perjalanan bas dengan E-Mutiara?

    Biasanya anda boleh menyemak atau menempah perjalanan bas kira-kira enam bulan lebih awal. Jika pembekal hanya menawarkan laluan secara bermusim, anda dialu-alukan untuk menghubungi CheckMyBus. Kami akan menyemak bila bas E-Mutiara yang tersedia akan berlepas untuk anda.

    Bagaimanakah saya boleh membatalkan tiket bas saya dari E-Mutiara?

    Dasar pembatalan E-Mutiara boleh berbeza mengikut kelas tiket, perjalanan individu atau kemungkinan promosi. Untuk menyemak sama ada anda boleh membatalkan tiket anda, kami cadangkan anda menyemak dasar yang dinyatakan semasa proses tempahan E-Mutiara. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang pembatalan dan penjadualan semula, cari Terma dan Syarat di tapak web syarikat.

    Ini ialah laluan E-Mutiara yang paling disukai dan ditempah

    Di sini anda boleh menemui lebih banyak destinasi yang disediakan oleh E-Mutiara:

    E-Mutiara sambungan lapangan terbang

    E-Mutiara sambungan lapangan terbang
    E-Mutiara memberi perkhidmatan kepada syarikat yang akan membawa anda ke lapangan terbang terdekat. Anda boleh melihat laluan lapangan terbang yang paling banyak dicari daripada E-Mutiara di sini:

    Penilaian dan Komen untuk E-Mutiara

    Adakah anda ingin berkongsi pengalaman anda mengembara dengan E-Mutiara? Tinggalkan ulasan!

    10 ulasan pelanggan untuk E-Mutiara

    (8 Ratings)
    daripada 5
    5 Bintang
    12 %
    4 Bintang
    12 %
    3 Bintang
    25 %
    2 Bintang
    38 %
    1 Bintang
    12 %
    (2 Ratings)
    daripada 5
    5 Bintang
    50 %
    4 Bintang
    0 %
    3 Bintang
    0 %
    2 Bintang
    50 %
    1 Bintang
    0 %
    Ulasan pelanggan terkini di Malaysia

    Nur shamimi, 14/09/2025
    Sepanjang perjalanan sy rasa nak nangis. First, sy bawa papan carom yg besar 88cm tp tebal dia 4cm je. Sebelum sy naik, sy tanya dulu boleh ke tak nak letak, kalau tak boleh, sy nak bagi semula ke sua ... Sepanjang perjalanan sy rasa nak nangis. First, sy bawa papan carom yg besar 88cm tp tebal dia 4cm je. Sebelum sy naik, sy tanya dulu boleh ke tak nak letak, kalau tak boleh, sy nak bagi semula ke suami saya bawa balik. Masa tu sy sendirian sahaja naik bas, suami tak ikut. Driver bagi, dia suruh letak kat bawah sekali, kat tengah2 bas dan explain kt sy kalau ad rosak ke apa dia tak tanggung. Sy kata baiklah. Pastu bila saya masuk dalam bas, bas dh bergerak, ad driver sorang lagi tu dia tanya diriver yang tengah bawa bas dengan nada kasar "hok bowok barang besor td ye turun mane?? musim- musim cuti sekoloh gini orang dok bowok barang besor gitu. Pastu driver sorg lg pon kabo la turun KT. Pastu driver sorg tu sambung beleber lagi. Dia kabo tanggung aaar kalu rosok ke gpe, kita dok tanggung ehhh. Saya memang terfikir nak turun je tepi jalan masa tu. Saya rasa sedih sangat. Sebb driver hok sorg lagi tu dia x tahu tu barang saya. Dia cakap depan sy je. Kuat, kasar, sedih nya. Sy mesej ke suami terus masa tu. Sepanjang perjalanan sy sedih. Sebelum sy naik bas tu, driver sorg tu suruh letak kat tengah. Pastu bila sy mintak turun kt marang, sebab ada orang turun situ. Sy kena beleber sekali lagi. Driver sorg lg tu kabo bakpe letak tengah. Kan susoh nk ambik tu. Sy kena marah depan orang ramai. Sy senyap dok berkata gape2. Padahal driver sorang lagi suruh letak kat tengah. Pastu dia sambung beleber. Ye kabo doh awok kabo nak turun KT. Ni awk turun marang, rane ni. saya senyap je dok berkata apa2. Sebelum ni saya naik bas sani, saya memang turun tepi jalan je samaada kat stesen minyak ke gape. Tp masa tu sy mintak turun kat marang sebab alang2 ada org turun jugok. Saya rasa fobia kejap nak naik bas. Rasa sedih. Masa saya naik bas tu, ada la perempuan sorang tu ye tanya pasal charger. Driver bas bagi pinjam yang dia punya. Padahal orang tu baru je naik bas terus cari charger. Dok maroh langsung. Sebab apa. Sebab orang perempuan tu lawo, seksi, pakai ketat. Driver dok maroh la

    Nur shamimi pada 11/09/2025 pergi dari Pasir Gudang - Kuala Terengganu dan tidak mengesyorkan E-Mutiara 👎

    faezah, 14/05/2025
    First time saya dapat pemandu bas yang sangat sangat baik, peramah dan layanan yang professional . 2 orang pemandu yang amanah dan ikhlas bekerja. Saya harap syarikat bas mutiara dapat trained all of ... First time saya dapat pemandu bas yang sangat sangat baik, peramah dan layanan yang professional . 2 orang pemandu yang amanah dan ikhlas bekerja. Saya harap syarikat bas mutiara dapat trained all of your staff/driver seperti mereka berdua. Saya nak bas Mutiara trip 3J dari Pasir gudang-Melor Kelantan pada 14/05/2025. Mereka sangat berhemah, tak rushing dan sangat baik kepada penumpang mereka. Tahniah& i’ll repeat setiap trip saya pulang ke kampung dengan Mutiara lagi. 👍🏻

    faezah pada 14/05/2025 pergi dari Pasir Gudang - Melor dan mengesyorkan E-Mutiara 👍

    ABDULLAH FAHMI BIN SALEH @ MUHAMMAD, 18/03/2025
    Assalamualaikum & salam sejahtera. KETIDAKSELESAAN PENUMPANG BAS Saya penumpang Bas Mutiara (Trip ID : M2) yang sedang dlm perjalanan dari KB menghala ke Melaka pada hari ini iaitu 18/3/2025 (Ra ... Assalamualaikum & salam sejahtera. KETIDAKSELESAAN PENUMPANG BAS Saya penumpang Bas Mutiara (Trip ID : M2) yang sedang dlm perjalanan dari KB menghala ke Melaka pada hari ini iaitu 18/3/2025 (Rabu) jam 9.30 pg. Saya ingin membuat aduan berkenaan ketidakselesaan bas dgn bunyi bising di bahagian kerusi dan komponan lain bas ini. Majoriti kerusi di bahagian atas bas ini berbunyi. Perjalanan ke Melaka mengambil masa yg lama & dgn bunyi bising kerusi/komponan bas ini yg teruk memang saya tidak puas hati. Sepanjang sy menaiki bas ekspres syarikat2 lain, ni la bas ekspres yg paling teruk pernah sy naik. Saya hairan, tak kan kedua2 pemandu tidak bunyi bising kerusi & komponan2 lain. Sekiranya mereka tahu dgn bising, apakah tindakan yg sepatutnya mereka buat? Senyap? atau bila ada masalah mereka akan laporkan kpd pihak pengurusan Mutiara. [edited by admin]

    ABDULLAH FAHMI BIN SALEH @ MUHAMMAD pada 18/03/2025 pergi dari Kota Bharu - Melaka dan tidak mengesyorkan E-Mutiara 👎

    Naem, 25/01/2025

    Harga tiket makin mahal tp tetap lambat..

    Naem pada 25/01/2025 pergi dari Kota Bharu - Tanjung Malim dan tidak mengesyorkan E-Mutiara 👎

    Alamat e-mel anda tidak akan diterbitkan. Ruangan yang bertanda dengan asterisk perlu disi. *

    Terima kasih untuk komen anda. Jawapan anda sedang menunggu kelulusan.

    Aplikasi CheckMyBus

    Muat turun dengan percuma

    App Store
    CheckMyBus App
    Tutup
    GPDR CheckMyBus shield

    We value your privacy!

    To

    show

    you

    the

    best

    bus

    offers,

    we

    and

    our

    partners

    use

    technical,

    analytical,

    and

    marketing

    cookies

    to

    personalize

    the

    ads.

    We

    remember

    your

    anonymized

    details

    to

    provide

    a

    personalized

    experience.