Banding & JimatJutaan bas dengan satu klik. Jimat sehingga 70%!
Tawaran terbaikJimat sehingga 70%
Pilihan yang terbanyakJutaan laluan di seluruh dunia
Mudah dan telusBandingkan tawaran dengan 1 klik
Ketahui tentang pengalaman pelanggan lain yang pernah melakukan perjalanan mereka dengan E-Mutiara atau serahkan penilaian anda sendiri untuk E-Mutiara.
10
ulasan pelanggan untuk E-Mutiara
(8 Ratings)
daripada 5
5 Bintang
12 %
4 Bintang
12 %
3 Bintang
25 %
2 Bintang
38 %
1 Bintang
12 %
(2 Ratings)
daripada 5
5 Bintang
50 %
4 Bintang
0 %
3 Bintang
0 %
2 Bintang
50 %
1 Bintang
0 %
Nur shamimi, 14/09/2025
Sepanjang perjalanan sy rasa nak nangis. First, sy bawa papan carom yg besar 88cm tp tebal dia 4cm je. Sebelum sy naik, sy tanya dulu boleh ke tak nak letak, kalau tak boleh, sy nak bagi semula ke sua ...
Sepanjang perjalanan sy rasa nak nangis. First, sy bawa papan carom yg besar 88cm tp tebal dia 4cm je. Sebelum sy naik, sy tanya dulu boleh ke tak nak letak, kalau tak boleh, sy nak bagi semula ke suami saya bawa balik. Masa tu sy sendirian sahaja naik bas, suami tak ikut. Driver bagi, dia suruh letak kat bawah sekali, kat tengah2 bas dan explain kt sy kalau ad rosak ke apa dia tak tanggung. Sy kata baiklah. Pastu bila saya masuk dalam bas, bas dh bergerak, ad driver sorang lagi tu dia tanya diriver yang tengah bawa bas dengan nada kasar "hok bowok barang besor td ye turun mane?? musim- musim cuti sekoloh gini orang dok bowok barang besor gitu. Pastu driver sorg lg pon kabo la turun KT. Pastu driver sorg tu sambung beleber lagi. Dia kabo tanggung aaar kalu rosok ke gpe, kita dok tanggung ehhh. Saya memang terfikir nak turun je tepi jalan masa tu. Saya rasa sedih sangat. Sebb driver hok sorg lagi tu dia x tahu tu barang saya. Dia cakap depan sy je. Kuat, kasar, sedih nya. Sy mesej ke suami terus masa tu. Sepanjang perjalanan sy sedih. Sebelum sy naik bas tu, driver sorg tu suruh letak kat tengah. Pastu bila sy mintak turun kt marang, sebab ada orang turun situ. Sy kena beleber sekali lagi. Driver sorg lg tu kabo bakpe letak tengah. Kan susoh nk ambik tu. Sy kena marah depan orang ramai. Sy senyap dok berkata gape2. Padahal driver sorang lagi suruh letak kat tengah. Pastu dia sambung beleber. Ye kabo doh awok kabo nak turun KT. Ni awk turun marang, rane ni. saya senyap je dok berkata apa2. Sebelum ni saya naik bas sani, saya memang turun tepi jalan je samaada kat stesen minyak ke gape. Tp masa tu sy mintak turun kat marang sebab alang2 ada org turun jugok. Saya rasa fobia kejap nak naik bas. Rasa sedih. Masa saya naik bas tu, ada la perempuan sorang tu ye tanya pasal charger. Driver bas bagi pinjam yang dia punya. Padahal orang tu baru je naik bas terus cari charger. Dok maroh langsung. Sebab apa. Sebab orang perempuan tu lawo, seksi, pakai ketat. Driver dok maroh la
First time saya dapat pemandu bas yang sangat sangat baik, peramah dan layanan yang professional . 2 orang pemandu yang amanah dan ikhlas bekerja. Saya harap syarikat bas mutiara dapat trained all of ...
First time saya dapat pemandu bas yang sangat sangat baik, peramah dan layanan yang professional . 2 orang pemandu yang amanah dan ikhlas bekerja. Saya harap syarikat bas mutiara dapat trained all of your staff/driver seperti mereka berdua. Saya nak bas Mutiara trip 3J dari Pasir gudang-Melor Kelantan pada 14/05/2025. Mereka sangat berhemah, tak rushing dan sangat baik kepada penumpang mereka. Tahniah& i’ll repeat setiap trip saya pulang ke kampung dengan Mutiara lagi. 👍🏻
faezah pada 14/05/2025 pergi dari
Pasir Gudang - Melordan mengesyorkan E-Mutiara 👍
ABDULLAH FAHMI BIN SALEH @ MUHAMMAD, 18/03/2025
Assalamualaikum & salam sejahtera.
KETIDAKSELESAAN PENUMPANG BAS
Saya penumpang Bas Mutiara (Trip ID : M2) yang sedang dlm perjalanan dari KB menghala ke Melaka pada hari ini iaitu 18/3/2025 (Ra ...
Assalamualaikum & salam sejahtera.
KETIDAKSELESAAN PENUMPANG BAS
Saya penumpang Bas Mutiara (Trip ID : M2) yang sedang dlm perjalanan dari KB menghala ke Melaka pada hari ini iaitu 18/3/2025 (Rabu) jam 9.30 pg.
Saya ingin membuat aduan berkenaan ketidakselesaan bas dgn bunyi bising di bahagian kerusi dan komponan lain bas ini. Majoriti kerusi di bahagian atas bas ini berbunyi.
Perjalanan ke Melaka mengambil masa yg lama & dgn bunyi bising kerusi/komponan bas ini yg teruk memang saya tidak puas hati. Sepanjang sy menaiki bas ekspres syarikat2 lain, ni la bas ekspres yg paling teruk pernah sy naik.
Saya hairan, tak kan kedua2 pemandu tidak bunyi bising kerusi & komponan2 lain. Sekiranya mereka tahu dgn bising, apakah tindakan yg sepatutnya mereka buat? Senyap? atau bila ada masalah mereka akan laporkan kpd pihak pengurusan Mutiara. [edited by admin]
ABDULLAH FAHMI BIN SALEH @ MUHAMMAD pada 18/03/2025 pergi dari
Kota Bharu - Melakadan tidak mengesyorkan E-Mutiara 👎
3 kali beli tiket bas. Semua lambat sejam - naik di K. Terengganu. Taktau bas dari mana yang lambat sangat. Servis sangat teruk. Sebab delay, jadi effect pada semua. Ingatkan dah berubah tak delay.. s ...
3 kali beli tiket bas. Semua lambat sejam - naik di K. Terengganu. Taktau bas dari mana yang lambat sangat. Servis sangat teruk. Sebab delay, jadi effect pada semua. Ingatkan dah berubah tak delay.. sebab tu lah beli jugak tiket bas ni. rupanya sama je. Langsung takde perubahan nak perbaiki mutu servis.
DELAYEDD LAMA NAK MAMPUSS 5 JAM PUN BELUM TENTU SAMPAI
Mohd Hakimi pada 21/12/2024 pergi dari
Kuantan - Melordan tidak mengesyorkan E-Mutiara 👎
Danish Hakim, 18/12/2024
service tak friendly langsung. driver pun bawa bas macam nak bunuh diri. memang nak cepat tapi jangan sampai menganggu keharmonian jalan raya. mohon layan pelanggan dengan lebih sopan. adab yang utama
Danish Hakim pada 18/12/2024 pergi dari
Pengkalan Chepa - Kuala Terengganudan tidak mengesyorkan E-Mutiara 👎
fuzah, 21/06/2024
LAMBAT GILER BAS NI STRESS
Nilai E-Mutiara sekarang!
Sila ambil perhatian:
Tujuan ulasan berikut adalah untuk berkongsi pengalaman anda dengan E-Mutiara supaya pengguna lain boleh mendapat manfaat daripadanya dalam pilihan mereka. Sila bersikap adil dan bersopan santun dan ikut peraturan netiquette.
Jika anda sedang mencari maklumat tentang jadual waktu, harga dan perjalanan, kami mengesyorkan anda menggunakan enjin carian kami. Untuk pertanyaan berkaitan masalah pembelian tiket atau perjalanan anda, kami menasihatkan anda untuk menghubungi terus E-Mutiara. CheckMyBus tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kekurangan di pihak syarikat.