Pada halaman ini anda akan menemui semua maklumat untuk perjalanan anda yang seterusnya dengan Journeys: sambungan terbaik, destinasi, kaedah pembayaran, perkhidmatan yang disediakan dan ulasan pengguna!
Laluan bas yang paling banyak ditempah daripada Journeys
Journeys
3h 0m
0
4:00 PTG
Angra dos Reis
Stesen Bas
7:00 PTG
Rio de Janeiro
Stesen Bas Menezes Côrtes
0
Premium Economy
Kereta dari Journeys pergi dari Stesen Bas, Angra dos Reis (Brazil) pada 11/12/2025 4:00:00 PTG ke Stesen Bas Menezes Côrtes, Rio de Janeiro (Brazil) tiba pada 11/12/2025 7:00:00 PTG. Tiket Premium Economy 50 untuk RM 257 seorang tersedia. Tempoh perjalanan ialah 3h 0m
Journeys
4h 30m
0
8:30 PTG
Rio de Janeiro
Stesen Bas Menezes Côrtes
1:00 PG
Buzios, RJ
Stesen Bas Sentral
0
Premium Economy
Kereta dari Journeys pergi dari Stesen Bas Menezes Côrtes, Rio de Janeiro (Brazil) pada 7/12/2025 8:30:00 PTG ke Stesen Bas Sentral, Buzios, RJ (Brazil) tiba pada 8/12/2025 1:00:00 PG. Tiket Premium Economy 50 untuk RM 163 seorang tersedia. Tempoh perjalanan ialah 4h 30m
Journeys
4h 30m
0
5:00 PTG
Buzios, RJ
Stesen Bas Sentral
9:30 PTG
Rio de Janeiro
Stesen Bas Menezes Côrtes
0
Premium Economy
Kereta dari Journeys pergi dari Stesen Bas Sentral, Buzios, RJ (Brazil) pada 16/02/2026 5:00:00 PTG ke Stesen Bas Menezes Côrtes, Rio de Janeiro (Brazil) tiba pada 16/02/2026 9:30:00 PTG. Tiket Premium Economy 50 untuk RM 301 seorang tersedia. Tempoh perjalanan ialah 4h 30m
Journeys
1h 45m
0
11:00 PTG
Ipojuca, PE
Porto de Galinha Bus Station
12:45 PG
Maragogi, AL
Terminal Rodoviário
0
Premium Economy
Kereta dari Journeys pergi dari Porto de Galinha Bus Station, Ipojuca, PE (Brazil) pada 23/01/2026 11:00:00 PTG ke Terminal Rodoviário, Maragogi, AL (Brazil) tiba pada 24/01/2026 12:45:00 PG. Tiket Premium Economy 50 untuk RM 326 seorang tersedia. Tempoh perjalanan ialah 1h 45m
Journeys
1h 45m
0
11:00 PTG
Maragogi, AL
Terminal Rodoviário
12:45 PG
Ipojuca, PE
Porto de Galinha Bus Station
0
Premium Economy
Kereta dari Journeys pergi dari Terminal Rodoviário, Maragogi, AL (Brazil) pada 21/01/2026 11:00:00 PTG ke Porto de Galinha Bus Station, Ipojuca, PE (Brazil) tiba pada 22/01/2026 12:45:00 PG. Tiket Premium Economy 50 untuk RM 326 seorang tersedia. Tempoh perjalanan ialah 1h 45m
Cara mencari tiket Journeys anda
Pada CheckMyBus, anda akan menemui semua 0 laluan bas yang tersedia pada masa ini dari Journeys, ke 0 bandar di seluruh dunia, dan anda boleh membandingkannya dengan syarikat dari semua syarikat lain yang terdapat di tapak web kami. Cuma masukkan tempat berlepas dan destinasi anda dalam enjin carian kami, pilih tarikh perjalanan yang diingini dan tentukan bilangan penumpang. Itu sahaja!
Anda juga boleh menyusun hasil carian mengikut harga, masa berlepas dan ketibaan serta tempoh. Gunakan penapis untuk mengecilkan hasil carian untuk bilangan pemindahan, perhentian khusus, pilihan pembayaran, peralatan, perkhidmatan ‘on-board’ dan banyak lagi. Cara ini memang cepat dan mudah untuk mencari tiket Journeys anda.
Perkhidmatan on-board bas Journeys
Di sini anda boleh melihat semua perkhidmatan yang anda akan dapati di dalam bas Journeys:
Percuma
- Ruang tambahan
- Bagasi tangan
Caj tambahan
- Minuman
- Bagasi besar
Journeys menawarkan kelas tempat duduk berikut:
Premium Economy
Gabungan antara Ekonomi dan Perniagaan, ia menawarkan ruang kaki tambahan, WI-FI dan makanan ringan yang mungkin.
Soalan Lazim tentang Journeys
Bagaimanakah saya boleh mendapatkan tiket termurah untuk Journeys?
Anda boleh menggunakan enjin carian kami untuk mencari perjalanan termurah dari Journeys dengan pantas dan mudah. Gunakan penapis dalam enjin carian kami untuk mencari semua perjalanan daripada Journeys secara langsung.
Berapa hari lebih awal saya perlu menempah tiket untuk Journeys?
Secara umum, jika anda menunggu terlalu lama, anda mungkin membayar harga yang lebih mahal untuk tiket bas anda. Kami di CheckMyBus telah menetapkan masa lalai untuk menempah tiket bas untuk Journeys kepada sekitar 3 hari sebelum berlepas. Oleh itu, penempah yang awal biasanya dapat berjimat.
Bagaimanakah saya boleh menempah tiket saya untuk Journeys?
Melalui CheckMyBus, anda menerima semua perjalanan daripada Journeys. Jika anda telah menemui perjalanan yang sesuai untuk anda dalam senarai hasil carian kami, klik butang kuning untuk perjalanan masing-masing. Anda akan dialihkan ke laman web Journeys. Di sana anda akan dapat melengkapkan tempahan anda.
Apakah kemudahan yang terdapat pada bas Journeys?
Di dalam bas Journeys anda akan menemui banyak perkhidmatan: tempat duduk boleh lipat, AC dan soket untuk mengecas peranti elektronik anda adalah yang paling biasa. Anda boleh mendapatkan gambaran keseluruhan semua kemudahan dan perkhidmatan yang ditawarkan di bahagian Kemudahan bas Journeys.
Bagaimanakah saya boleh membayar tiket saya untuk Journeys?
Untuk melihat kaedah pembayaran yang ditawarkan oleh Journeys, sila lihat Kaedah Pembayaran untuk Journeys. Sila ambil perhatian bahawa CheckMyBus hanya berfungsi sebagai perantara, pembayaran tiket dibuat terus ke Journeys.
Bagaimanakah saya boleh menilai perjalanan saya dengan Journeys?
Anda boleh menilai perjalanan anda dengan Journeys melalui CheckMyBus dan berkongsi pengalaman anda dengan pengembara lain. Nilaikan Journeys pada skala dari 1 * hingga 5 ***** dan beritahu orang lain tentang pendapat anda dengan Journeys.
Berapa awal anda boleh mencari perjalanan bas dengan Journeys?
Biasanya anda boleh menyemak atau menempah perjalanan bas kira-kira enam bulan lebih awal. Jika pembekal hanya menawarkan laluan secara bermusim, anda dialu-alukan untuk menghubungi CheckMyBus. Kami akan menyemak bila bas Journeys yang tersedia akan berlepas untuk anda.
Bagaimanakah saya boleh membatalkan tiket bas saya dari Journeys?
Dasar pembatalan Journeys boleh berbeza mengikut kelas tiket, perjalanan individu atau kemungkinan promosi. Untuk menyemak sama ada anda boleh membatalkan tiket anda, kami cadangkan anda menyemak dasar yang dinyatakan semasa proses tempahan Journeys. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang pembatalan dan penjadualan semula, cari Terma dan Syarat di tapak web syarikat.

